emilienilsson

Alla inlägg den 1 augusti 2013

Av emilie nilsson - 1 augusti 2013 17:13

Lastdrag

Min favorit övning ! 


 

Det finns två olika , bakom nacken eller framför  



   



Bänkpress 

   

    

Millitärpress  : Stående eller sittandes  vilket man själv känner för 

   

 

Skivstångsrood

 

 

    

 

 

Tricepspushdown : 

 

Muskel grupp Triceps ! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De kommer jag att köra när de  överkroppen som gäller :)

/ Emilie 



Av emilie nilsson - 1 augusti 2013 16:41

Har lagt upp min träning såhär tycker de ser väldigt bra ut och de kommer säkert att funka i längden . Hittade detta träningschema på bloggen som jag länade innan :) inget som jag har skrivit själv precis .

 
Startar med uppvärming i ca 5-10 minuter så musklerna värms upp ordentligt !

kör crosstrainer eller på löpbandet 


Tränar 3 dagar i vecka  måndag , onsdag , fredag , och har vilodag på lördag och söndag vilket betyder ätadag på lördag men lite pw skadar inte ;) 


Måndag : Överkropp 

* Bänkpress 

*last drag 

millitärpress

* skrivstångsrodd

*Frenchpress

*Bicepscurl med skrivstång 


Onsdag : Underkropp 

*Knäböj -plus  Uppvärmingsrutiner  ( Fixa din rörlighet för knäböj,marklyft  ) Åter kommer senare med det !

*Marklyft - plus uppvärmingsrutiner där med ! 

*Benpress

* Sittande benspark 

*Lårcurl 


Är ganska taggad inför detta !!! ska bli så spännande ! kommer att skicka ett tackkort till  styrkelabbet .se , varför fick jag syn på detta från första gången ?????:/ då hade jag varit igång för längesen , visst de var jag  men de blev plugg åter plugg istället ...

Av emilie nilsson - 1 augusti 2013 13:37

     

#Traning#

Av emilie nilsson - 1 augusti 2013 13:21

Måste verkligen tipsa om en blogg 

som verkligen ge mig så mycket inspration och bra motivation .. hittar ni där !

Där har jag hittat ett träningsprogram som jag ska följa och massa annat ,

mitt träningsprogram kommer jag att lägga upp här också så ni läsare kan läsa om det .

Har massa annat som jag vill visa er 


 


Emilie    

Av emilie nilsson - 1 augusti 2013 13:14

Hej alla !

Jag heter Emilie Nilsson är 19 år 

i denna bloggen kommer ni läsa om min viktresa där jag kommer att ge 100% på träning ,kost 

kommer lägg  lite tips bilder och massa annat !

inte bara om träningen utan om min vardag också såklart 

   hoppas ni får en skön läsning ;)



Presentation


Träning&hälsa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards